alberto-conejeroΟ Αλμπέρτο Κονεχέρο γεννήθηκε στη Χαέν της Ισπανίας το 1978. Σπούδασε Σκηνοθεσία και Δραματουργία στην Ανώτατη Βασιλική Σχολή Δραματικής Τέχνης της Μαδρίτης (1996-2000) και συνέχισε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο Complutense της Μαδρίτης, όπου ολοκλήρωσε τη διδακτορική του διατριβή το 2007. Από το 2008, διδάσκει Δραματουργική Γραφή και Διασκευή στην Ανώτατη Σχολή Δραματικής Τέχνης της Καστίγια ι Λεόν.

Έχουν εκδοθεί ή/και παρασταθεί πάνω από δέκα έργα του, απ’ τα οποία ξεχωρίζουν: Γκρεμός (Βραβείο Leopoldo Alas Minués-SGAE 2010, που θα εκδοθεί σύντομα από το Ίδρυμα Autor)· Ανατολή (δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «La Ratonera» και παραστάθηκε το 2009 με τον τίτλο ΔυσδαιμόναΟύγγροι (επελέγη για το XI Φεστιβάλ Σύγχρονης Ευρωπαϊκής Δραματουργίας 2011 στη Χιλή και απέσπασε το Εθνικό Βραβείο Πανεπιστημιακού Θεάτρου 2000· δημοσιεύθηκε στο θεατρικό περιοδικό “Primer Acto”)· Πυρετός (Φιναλίστ για το Εθνικό Βραβείο Μονόπρακτων Έργων 1999, κυκλοφορεί από τον εκδοτικό οίκο Edisena)· Ο άνθρωπος που πέταγε μαχαίρια και Γκάμπριελ (κυκλοφόρησαν από τον εκδοτικό οίκο Fundamentos το 1999 και 2000 αντίστοιχα). Τον Ιούλιο του 2011 θα παρασταθεί το έργο του Versa est, το οποίο πραγματεύεται τη ζωή του συνθέτη Τομάς Λουίς ντε Βικτόρια.

Επίσης, έχει μεταφράσει και επεξεργαστεί δραματουργικά τα εξής έργα: Carcoma (με αφορμή τον Γκοργκόχο του Πλάουτο· ανέβηκε στο Θέατρο Imperdible της Σεβίλλης)· Μακμπέθ και Θύελλα του Ουίλιαμ Σαίξπηρ για τον θίασο Teatro De Fondo (εθνική περιοδεία το 2009 και 2010 αντίστοιχα)·  Σκηνή προσκυνητών (με αφορμή κείμενα των Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα, Βάγιε Ινκλάν και Χαθίντο Αλόνσο Μαλουέντα για το Φεστιβάλ Las huellas de la Barraca 2010, με παρουσία στα πιο φημισμένα φεστιβάλ κλασικού θεάτρου όπως το Ολμέδο και το Ολίτε.

Για το νεανικό κοινό έχει γράψει τα θεατρικά έργα: Το τρελό βιβλίο του Κιχώτη και Το Αχίλλειο Φιλί (εκδοτικός οίκος SM, 2005 και 2006 αντίστοιχα. Τέλος, παράλληλα με τη συγγραφική του δραστηριότητα, έχει δημοσιεύσει πολλές μελέτες με θέμα την προφορικότητα και την περφόρμανς, εστιάζοντας ιδιαίτερα στους αστικούς τροβαδούρους των αρχών του 20ου αιώνα, μεταξύ των οποίων χρήζει ιδιαίτερης μνείας η μονογραφία Carmina Urbana Orientalium Graecorum Ποιητικές της ταυτότητας στο αστικό ελληνο-ανατολικό τραγούδι (CSIC-2008).