skip to Main Content

 

Κριστίνα Κλεμέντε, Βαρκελώνη 1977

Σπούδασε σκηνοθεσία και θεατρική γραφή στο  Institut del Teatre της Βαρκελώνης. Είναι συγγραφέας των εξής θεατρικών έργων που έχουν ανέβει: Θέλουμε να πάμε στο Τιμπιντάμπο , σε σκηνοθεσία δική της (Βραβείο Revelación της Ένωσης Κριτικών της Βαρκελώνης, 2009) Νύχτα ραδιοφώνου 2.0 (Sala Flyhard, Villarroel, 2011) Οι πρωταθλητές μας (Teatro Gaudí, 2012), Οικογενειακό συμβούλιο (Sala Beckett, 2013), Ventura, (Φεστιβάλ Temporada Alta 2015), Τα γυαλιά για να κοιτάζω φορτιστές (Έργο που κέρδισε το Καταλανικό Τουρνουά δραματουργίας του Φεστιβάλ Temporada Alta το 2018, και το Τουρνουά δραματουργίας του Μπουένος Άιρες, στο Θέατρο Timbre 4 το 2019) Andrea Pixelada (Sala Beckett, 2019) Λαπωνία (έργο που έγραψε και σκηνοθέτησε μαζί με τον Μαρκ Ανζελέτ, Club Capitol, 2019) Dolors (Teatre Lliure, 2019) έργο που έγραψε και σκηνοθέτησε με την Εουλάλια Καρίγιο και τον Σέρτζι Μπελμπέλ και Μια θεραπεία ολικής αλέσεως σε συνεργασία με τον Μαρκ Ανζελέτ. Για τον κινηματογράφο έχει γράψει μεταξύ άλλων το σενάριο για την ταινία Εύα  του Kike Maillo (Υποψήφια για το Βραβείο Γκόγια Καλύτερου Σεναρίου το 2012) και Ένας τέλειος εχθρός, του ίδιου σκηνοθέτη. Έχει εργαστεί επίσης ως σεναριογράφος σε πολλές επιτυχημένες και μακρόβιες  τηλεοπτικές σειρές όπως El Cor de la Ciutat (Tv3) La Riera (tv3), Sin identidad (Antena 3) , Las del Hockey (Tv3 και Netflix) ή Com si fos ahir (Tv3)

Στα ελληνικά, εκτός από το έργο της Λαπωνία, έχει μεταφραστεί και το Ζέπελιν, από τον Αλέξανδρο Μπαβέα (μέλος της μεταφραστικής ομάδας Els de Paros), πληροφορίες για το οποίο και απόσπασμά του μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του μεταφραστή, ΕΔΩ 

Back To Top