skip to Main Content
15Νοέ 25

Κριτική για το Πριν ο άνεμος ξεχάσει το όνομά μου στο mytheatro.gr από την Κάτια Σωτηρίου

Η παράσταση «Πριν ο άνεμος ξεχάσει το όνομά μου», μεταφρασμένη στα ελληνικά από τη Μαρία Χατζηεμανουήλ και σκηνοθετημένη από τον Κοραή Δαμάτη, αποτελεί ένα αξιόλογο δείγμα σύγχρονου κοινωνικού θεάτρου, που απευθύνεται στην…

Read more
15Νοέ 25

Κριτική για το Άρωμα γυναίκας από την Τώνια Καραόγλου στο Αθηνόραμα.

Μια γλυκόπικρη και συγκινητική ιστορία με ναπολιτάνικο ταμπεραμέντο, για την ανδρική φιλία, την ενηλικίωση και τις απρόσμενες συναντήσεις της ζωής, σε μια παράσταση με ταλέντο, ψυχή, ωραίες ερμηνείες και τον…

Read more
11Φεβ 25

Κριτική για το “Τηλεφώνησε ο γιος σου” των Ιγνάθιο δελ Μοράλ και Μαργαρίτα Σάντσεθ από τη Βίβιαν Μητσάκου στο https://theaterproject365.gr/

Το έργο των Ιγνάθιο δελ Μοράλ και Μαργαρίτας Σάντσεθ με τίτλο «Τηλεφώνησε ο γιος σου» (Ella se entera de todo) παρουσιάζεται στο Θέατρο Μικρός Κεραμεικός σε σκηνοθεσία Μαριτίνας Πάσσαρη. Γνωρίζουμε…

Read more
10Ιαν 25

Κριτική για το Βρέχει στη Βαρκελώνη από τον Νίκο Ξένιο στο bookpress.gr

Το έργο ποιητικού ρεαλισμού του Πάου Μιρό «Βρέχει στη Βαρκελώνη» ανεβάζει στο υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος, στην καλύτερη ίσως σκηνοθετική του δουλειά των τελευταίων χρόνων. Η παραγωγή…

Read more
10Ιαν 25

Κριτική για το Βρέχει στη Βαρκελώνη από τη Λουκία Μητσάκου στο https://theaterproject365.gr/

Είναι τα όνειρά μας για μια καλύτερη ζωή πηγή ελπίδας ή αιτία για μεγαλύτερη απογοήτευση; Μπορεί κανείς να ξεφύγει από μια καθημερινότητα που τον εγκλωβίζει; Εξαρτάται πάντα από εμάς η…

Read more
28Μάι 24

Το χαμένο Ευαγγέλιο μιας άλλης, ελεύθερης ζωής: Κριτική του Γρηγόρη Ιωαννίδη στην efsyn για την παράσταση Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος.

Νομίζω πως ο Αργύρης Ξάφης συναισθάνθηκε ότι το βάρος της ερμηνείας του ξεπερνά εδώ το στενά «πολιτικό» πλαίσιο και αφορά πλέον την αναγωγή του «πολιτικού» στην ουσία της ανθρώπινης ενσυναίσθησης.…

Read more
Back To Top