skip to Main Content
15Απρ 24

Κριτική της Μαίρης Μαρκογιαννάκη στο zwenadrama.gr: Είδαμε “Το πιο όμορφο σώμα που βρέθηκε ποτέ σε αυτό το μέρος” και σας συνιστούμε να μην το χάσετε!

Υπάρχουν κάποιες παραστάσεις που ξυπνούν μέσα μου την πρωτόγνωρη έξαψη που είχα νιώσει στις πρώτες μου θεατρικές εμπειρίες. Η στιγμή που βλέμμα και μυαλό μαγνητίζεται σε μια εικόνα και αφήνεται,…

Read more
10Απρ 24

Κριτική για Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος από τη Λουκία Μητσάκου στο theaterproject365.gr

"Το κείμενο είναι του Ζουζέπ Μαρία Μιρό και η μετάφραση είναι της Μαρίας Χατζηεμμανουήλ. Πρόκειται για μία καλοδουλεμένη μετάφραση, ζωντανή, με λόγο που ρέει εύκολα και μιλάει στον θεατή με…

Read more
09Απρ 24

“Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος” Κριτική της παράστασης από την Κάτια Σωτηρίου στο mytheatro.gr

Ο Αργύρης Ξάφης πρωταγωνιστεί στο μονόλογο του Josep María Miró “Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος” , σε σκηνοθεσία της Ζωής Ξανθοπούλου, ερμηνεύοντας και αποκαλύπτοντας όλους τους εμπλεκόμενους χαρακτήρες  γύρω από…

Read more
09Απρ 24

Δαιμονισμένος Άγγελος Κριτική του Ηρακλή Λογοθέτη για Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος

Ένα υποκριτικό tour de force του Αργύρη Ξάφη στο έργο «Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος» του Μιρό, σε σκηνοθεσία Ζωής Ξανθοπούλου. (Docville/Documento) Κάθε…

Read more
26Ιαν 24

Κριτική για την Πράγα του Χαβιέρ δε Διός σε σκηνοθεσία Θέμη Θεοχάρογλου στο ΚΘΒΕ

Το έργο του Ισπανού θεατρικού συγγραφέα, σκηνοθέτη και καθηγητή Χαβιέ Δε Διος (Javier de Dios López) με τίτλο “Πράγα” (Praga) σκηνοθετεί στο φουαγιέ του Θεάτρου της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών (ΕΜΣ)…

Read more
01Δεκ 23

Κριτική του Δημήτρη Τσατσούλη στην Athens Voice για τα Κατασκευασμένα συμφέροντα του Χαθίντο Μπεναβέντε στο Θέατρο Τέχνης (Φρυνίχου)

Βραβευμένος με Νόμπελ Λογοτεχνίας το 1922, ο Ισπανός Χαθίντο Μπεναβέντε (1866-1954) αποφασίζει, με το έργο του «Κατασκευασμένα συμφέροντα» (1907, Θέατρο Λάρα, Μαδρίτη), να επαναφέρει επί σκηνής τη θεματική, τους ήρωες και τις τεχνικές…

Read more
29Νοέ 23

Κριτική της Τόνιας Τσιαμούρη στο culturenow.gr για Τα κατασκευασμένα συμφέροντα του Χαθίντο Μπεναβέντε, που ανεβαίνουν στο Θέατρο Τέχνης (Φρυνίχου)

Ο Χαθίντο Μπεναβέντε (1866-1954) ανήκει στη θεατρική γενιά της Ισπανίας, η οποία πρωταγωνίστησε στα τέλη του 19ου και τις αρχές του 20ού αιώνα, λίγο πριν η χώρα βιώσει τον απολυταρχισμό της…

Read more
06Νοέ 23

Κριτική για Το δωμάτιο του παιδιού από τη Λουκία Μητσάκου στο theaterproject365.gr

Πώς διαχειριζόμαστε το τραύμα; Πώς μας αλλάζει ως ανθρώπους ένα τραυματικό γεγονός; Πώς αλλάζει τη σχέση μας με τους άλλους; Πόσο αντικειμενική έννοια είναι τελικά η «πραγματικότητα»; Διαβάζουμε με μεγάλο…

Read more
01Νοέ 23

«Τα κατασκευασμένα συμφέροντα»: όταν η Κομέντια ντελ Άρτε γίνεται φρέσκια. Κριτική της Όλγας Σελλά στον Αναγνώστη

Ίσως και οι σημερινοί Ισπανοί να μην καλοθυμούνται ότι το 1922 ένας συμπατριώτης τους δραματουργός, ο Χαθίντο Μπεναβέντε ι Μαρτίνεθ (1866-1954) τιμήθηκε με το Νόμπελ Λογοτεχνίας «για τον χαρούμενο τρόπο με τον…

Read more
28Φεβ 23

Το «Μια άλλη  Θήβα» του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου μας άφησε άφωνους Κριτική της Ναταλίας Βουρλιωτάκη για το Μια άλλη Θήβα στο www.monopoli.gr

Είναι Κυριακή πρωί και αναμένω να περάσει η ώρα για να αναχωρήσω προς το Θέατρο του Νέου Κόσμου και να παρακολουθήσω την παράσταση για την οποία έχω ακούσει και διαβάσει…

Read more
Back To Top