Κριτική για Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος από τη Λουκία Μητσάκου στο theaterproject365.gr
"Το κείμενο είναι του Ζουζέπ Μαρία Μιρό και η μετάφραση είναι της Μαρίας Χατζηεμμανουήλ. Πρόκειται για μία καλοδουλεμένη μετάφραση, ζωντανή, με λόγο που ρέει εύκολα και μιλάει στον θεατή με…
“Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος” Κριτική της παράστασης από την Κάτια Σωτηρίου στο mytheatro.gr
Ο Αργύρης Ξάφης πρωταγωνιστεί στο μονόλογο του Josep María Miró “Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος” , σε σκηνοθεσία της Ζωής Ξανθοπούλου, ερμηνεύοντας και αποκαλύπτοντας όλους τους εμπλεκόμενους χαρακτήρες γύρω από…
Δαιμονισμένος Άγγελος Κριτική του Ηρακλή Λογοθέτη για Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος
Ένα υποκριτικό tour de force του Αργύρη Ξάφη στο έργο «Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος» του Μιρό, σε σκηνοθεσία Ζωής Ξανθοπούλου. (Docville/Documento) Κάθε…
Κριτική για την Πράγα του Χαβιέρ δε Διός σε σκηνοθεσία Θέμη Θεοχάρογλου στο ΚΘΒΕ
Το έργο του Ισπανού θεατρικού συγγραφέα, σκηνοθέτη και καθηγητή Χαβιέ Δε Διος (Javier de Dios López) με τίτλο “Πράγα” (Praga) σκηνοθετεί στο φουαγιέ του Θεάτρου της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών (ΕΜΣ)…
Κριτική του Δημήτρη Τσατσούλη στην Athens Voice για τα Κατασκευασμένα συμφέροντα του Χαθίντο Μπεναβέντε στο Θέατρο Τέχνης (Φρυνίχου)
Βραβευμένος με Νόμπελ Λογοτεχνίας το 1922, ο Ισπανός Χαθίντο Μπεναβέντε (1866-1954) αποφασίζει, με το έργο του «Κατασκευασμένα συμφέροντα» (1907, Θέατρο Λάρα, Μαδρίτη), να επαναφέρει επί σκηνής τη θεματική, τους ήρωες και τις τεχνικές…
Κριτική της Τόνιας Τσιαμούρη στο culturenow.gr για Τα κατασκευασμένα συμφέροντα του Χαθίντο Μπεναβέντε, που ανεβαίνουν στο Θέατρο Τέχνης (Φρυνίχου)
Ο Χαθίντο Μπεναβέντε (1866-1954) ανήκει στη θεατρική γενιά της Ισπανίας, η οποία πρωταγωνίστησε στα τέλη του 19ου και τις αρχές του 20ού αιώνα, λίγο πριν η χώρα βιώσει τον απολυταρχισμό της…
Κριτική για Το δωμάτιο του παιδιού από τη Λουκία Μητσάκου στο theaterproject365.gr
Πώς διαχειριζόμαστε το τραύμα; Πώς μας αλλάζει ως ανθρώπους ένα τραυματικό γεγονός; Πώς αλλάζει τη σχέση μας με τους άλλους; Πόσο αντικειμενική έννοια είναι τελικά η «πραγματικότητα»; Διαβάζουμε με μεγάλο…
«Τα κατασκευασμένα συμφέροντα»: όταν η Κομέντια ντελ Άρτε γίνεται φρέσκια. Κριτική της Όλγας Σελλά στον Αναγνώστη
Ίσως και οι σημερινοί Ισπανοί να μην καλοθυμούνται ότι το 1922 ένας συμπατριώτης τους δραματουργός, ο Χαθίντο Μπεναβέντε ι Μαρτίνεθ (1866-1954) τιμήθηκε με το Νόμπελ Λογοτεχνίας «για τον χαρούμενο τρόπο με τον…
Το «Μια άλλη Θήβα» του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου μας άφησε άφωνους Κριτική της Ναταλίας Βουρλιωτάκη για το Μια άλλη Θήβα στο www.monopoli.gr
Είναι Κυριακή πρωί και αναμένω να περάσει η ώρα για να αναχωρήσω προς το Θέατρο του Νέου Κόσμου και να παρακολουθήσω την παράσταση για την οποία έχω ακούσει και διαβάσει…
Κριτική για το έργο του Σέρχιο Μπλάνκο Μια άλλη Θήβα από τον Γιώργο Σαρηγιάννη
Διαβάστε ολόκληρη την κριτική ΕΔΩ