Το Χελιδόνι στο Μικρό Γκλόρια. Κριτική του Νίκου Ρουμπή στο monopoli.gr
"Το χελιδόνι" του Καταλανού Γκιλιέμ Κλούα, έχει ως βάση την πρόσφατη τρομοκρατική επίθεση της 12ης Ιουνίου 2016 σε ένα gay bar του Ορλάντο και διαπραγματεύεται τον αντίκτυπο του γεγονότος στους οικείους…
Οι φυλακισμένες» στον Πολυχώρο Vault. Κριτική της Χαράς Κιούση στο newsbeast.gr
1950, Ισπανία. Λίγο μετά τον εμφύλιο πόλεμο η Δικτατορία του Φράνκο έχοντας συνεργάτη της την εκκλησία εφαρμόζει την στυγνή της πολιτική. Έξω από μια επαρχιακή πόλη της ενδοχώρας, ένα καθολικό…
Συνδιαλέγεται με τη γλώσσα του Σαίξπηρ Κριτική της Νόνα Μολέσκη στον Φιλελεύθερο της Κύπρου για το έργο του Μανουέλ Ταμάγιο υ Μπάους “Ο θίασος του Ουίλιαμ Σαίξπηρ παρουσιάζει”
Κριτική της Νόνα Μολέσκη στον Φιλελεύθερο της Κύπρου για το έργο του Μανουέλ Ταμάγιο υ Μπάους "Ο θίασος του Ουίλιαμ Σαίξπηρ παρουσιάζει" που ανεβαίνει στο Θέατρο ΕΝΑ της Λευκωσίας σε…
Το μικρό πόνι. Κριτική στο Onlytheater από τον Γιώργο Χριστόπουλο
Το έργο του Πάκο Μπεθέρα (Francisco Jesus Beccera Rodriguez) "Το Μικρό Πόνι" (El Pequeño Poni) σκηνοθετεί στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου η Σοφία Καραγιάννη. Είναι βασισμένο σε…
Είδαμε το Χελιδόνι στο Μικρό Γκλόρια
Κριτική στο maxmag.gr από τη Μαντώ Χαντζή Πώς ένα έργο μπορεί να μιλήσει κατευθείαν στην καρδιά του θεατή; Την απάντηση στο βασανιστικό ερώτημα δίνει “Το Χελιδόνι”, που παίζεται αυτή την…
Πάκο Μπεθέρα: “Το μικρό πόνι” στο Θέατρο 104
της Ελένης Λιντζαροπούλου Το έργο Το μικρό πόνι του Πάκο Μπεθέρα σε σκηνοθεσία Σοφίας Καραγιάννη, ύστερα από την τρίμηνη επιτυχημένη παραμονή του στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου Νέου Κόσμου, συνεχίζει την σπουδαία…
«Ignacio del Moral, Verónica Fernández: “Φυλακισμένες” στον Πολυχώρο Vault»
της Μάριον Χωρεάνθη στο diastixo.gr Βρισκόμαστε στην Ισπανία του 1950, σχεδόν μια δεκαετία μετά τον εμφύλιο πόλεμο που ανέβασε στην εξουσία τον δικτάτορα Φράνκο. Στις γυναικείες φυλακές που στεγάζονται σε…
Φυλακισμένες στο Vault-Κριτική στο Επί Σκηνής από τη Μαρία Κυριάκη
Την αποπνικτική ατμόσφαιρα της ενδοχώρας της Ισπανίας που για χρόνια, παγίδευε ανθρώπους και όνειρα, μετατρέποντας τις ζωντανές υπάρξεις, κυρίως γυναίκες, σε αποχυμωμένα μνησίκακα σκέλεθρα, έχουμε γνωρίσει μέσα από τα έργα…
«Το χελιδόνι». Ένας αητός που έφτασε από την Ισπανία στην Αθήνα και τολμά να μας μιλήσει ανοιχτά για όλα…
Κριτική παρουσίαση της παράστασης από τον Παναγιώτη Μήλα στο catisart.gr «Το χελιδόνι στο κλουβί να τραγουδήσει δεν μπορεί»… Αυτό λέει μια παλιά ελληνική παροιμία. Φυσικά, όπως σε όλους τους κανόνες…
Η γενναία διαχείριση της πιο δύσκολης απώλειας
Κριτική της Όλγας Σελλά στο artplay.gr για Το χελιδόνι του Γκιλιέμ Κλούα στο Θέατρο Γκλόρια Μικρό. Για όσους παρακολουθούμε συστηματικά τις παραστάσεις κάθε χρονιάς, η φετινή χρονιά μοιάζει, μέχρι στιγμής,…