Είδα το “Χοιρινό νεφρό για την κατάθλιψη”σε σκηνοθεσία Βασίλη Μαυρογεωργίου. Κριτική της παράστασης από τη Γιώτα Δημητριάδη στο texnes-plus.gr
Ο Βασίλης Μαυρογεωργίου, τα τελευταία χρόνια, έχει στραφεί στο ισπανόφωνο θέατρο κι όπως έχει δηλώσει σε συνέντευξή του στο texnes-plus και τον Αναστάση Πινακουλάκη αυτό συμβαίνει διότι: «Κι εκείνοι (οι Ισπανοί) γράφουν έργα για…
Ένα χελιδόνι που δεν θα ξαναφέρει την άνοιξη… Κριτική για το Χελιδόνι του Γκιλιέμ Κλούα από τον Γιώργο Σαρηγιάννη στο Τέταρτο Κουδούνι
Εκείνη, η Αμέλια, είναι 60άρα. Καθηγήτρια τραγουδιού -διδάσκει προχωρημένους. Εκείνος, ο Ραμόν, είναι 35άρης, έχει σπουδάσει μετάφραση και διερμηνεία αλλά δουλεύει σε ξενοδοχείο -η οικονομική κρίση και στην Ισπανία δεν…
Himmelweg, ο δρόμος για τον ουρανό: Κριτική από τον Γιώργο Σαρηγιάννη στο Τέταρτο Κουδούνι
«Himmelweg (Ο δρόμος για τον ουρανό)» του Ισπανού Χουάν Μαγιόργκα, σε μετάφραση Μαρίας Χατζηεμμανουήλ και σκηνοθεσία Έλενας Καρακούλη: η καλύτερη ελληνική παράσταση του περασμένου (2019) Φεστιβάλ Αθηνών, απ’ όσες είδα -και…
Λαϊκά δικαστήρια μέσω διαδικτύου: «Η Αρχή του Αρχιμήδη», Skrow theater Κριτική του Δημήτρη Φοινίτση στο theatergoer.wordpress.com
Ένας εκπαιδευτής κολύμβησης χάνει τη γη κάτω απ’ τα πόδια του όταν ένα φιλί ενθάρρυνσης σε ανήλικο μαθητή του εγείρει θύελλα αντιδράσεων πρωτίστως από τους γονείς και μετέπειτα από τους…
Κριτική της Ζωής Τόλη στο enetpress.gr για το «Μαμά», της Marta Barceló στο Νέο Θέατρο «Κατερίνα Βασιλάκου»
Η παράσταση «Μαμά»(Tocar Mare) της βραβευμένης Ισπανίδας, ηθοποιού, σκηνοθέτιδος και συγγραφέως, Marta Barcelo, ανέβηκε στο νέο θέατρο Βασιλάκου, σε μετάφραση Μαρίας Χατζηεμμανουήλ και σκηνοθεσία Γιώργου Σουλεϊμάν. Με πρωταγωνίστριες την Ελένη…
Αφαιρώντας τα εισαγωγικά από τις σχέσεις. Κριτική του Κώστα Ζήση για το «Μαμά®» της Μάρτα Μπαρσελό στο Νέο Θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου
Εκείνη δεν κατάφερε να γίνει μαμά ποτέ. Η άλλη, δε γνώρισε ποτέ μαμά. Δυο γυναίκες, που η λέξη μητρότητα δεν τις ακούμπησε ποτέ, αποφασίζουν να συνάψουν ένα ιδιότυπο συμβόλαιο, μια…
Κριτική για την Αρχή του Αρχιμήδη από την Αγγελική Λυμπεροπούλου για το musicity.gr
Βρισκόμαστε στα αποδυτήρια ενός κολυμβητηρίου με πλήρη εποπτεία, όχι από κάποιου είδους μεγάλο αδελφό, αλλά από σένα κι από μένα. Ό,τι κι αν συμβεί το μαθαίνουμε κατευθείαν, από όποια οπτική…
Το «Χελιδόνι» στο θέατρο «Αμαλία» στη Θεσσαλονίκη. Κριτική: Παύλος Λεμοντζής στο cityportal.gr
Το «Χελιδόνι», του Καταλανού Γκιλιέμ Κλούα, στηρίχτηκε στη σχετικά πρόσφατη τρομοκρατική επίθεση της 12ης Ιουνίου 2016 σε ένα gay bar του Ορλάντο και διαπραγματεύεται τον αντίκτυπο του γεγονότος στους οικείους…
Κριτική για το “Κόντρα στην ελευθερία” του Εστέβα Σολέρ από τον Γιώργο Πεφάνη στο CNN.GR
Παρασκευή, 26 Ιουλίου 2019 O Βασίλης Μαυρογεωργίου σκηνοθέτησε για λογαριασμό του Φεστιβάλ Αθηνών το Κόντρα στην ελευθερία, πρώτο έργο της νέας τριλογίας του Kαταλανού Esteve Soler με τίτλο Τριλογία της επανάστασης,…
Κριτική για το Κόντρα στην ελευθερία του Εστέβα Σολέρ από τη Νάγια Παπαπάνου στο boemradio.comr
Επτά μονόπρακτα, ένας μπεκετικός τόπος και η ελευθερία συνθέτουν την παράσταση «Κόντρα στην Ελευθερία» το πρώτο έργο της τριλογίας του Καταλανού συγγραφέα Εστέβα Σολέρ «Τριλογία της Αγανάκτησης», σε σκηνοθεσία του…